احمدی نژاد


نيا تو خطرناكه

حرف حق تلخه

ششششش جیکتون در نیاد هرکاری کردم به نفع مردم و ملت بوده حتی اگه به ضررشون تموم شده

 

 

 

 

 

 

چرا درووووغ می گید من کی گفتم نفت رو سر سفره ی مردم میارم...لا اله الا الله هی میذارن من دروغ بگم

 

 

ویززززززززززززززز    .ویزززززززز   .ویززززززززز

 

 

 

 

خخخخخ الله اکبر الله اکبر این چه حرفیه من کی گفتم اینارووو بابا اینا مال قبل از پیغمبریمه الان فرق میکنه



نظرات شما عزیزان:

taha fa
ساعت16:29---28 اسفند 1391
سلام خواستم بهت بگم که نوشتن سایت های سیاسی تو ایران ریسک بزرگی داره به دور و برت نگاه کن ببین چقدر وبلاگ نویس سیاسی تو زندان هستند..مواظب خودت باش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:,ساعت 21:33 توسط اشك| |


Power By: LoxBlog.Com